Niceigt värre<3

Tja <3
jag längtar sönder för i går fick jag, Cicci och Mallan en "mockningslektion" av en som heter Karin på stalet som har en häst som heter Sandy, för inte denna fredan men nästa skall hon på en slags lastbils grej med hennes jobb och då hadde hon ingen som kunde ta hand om Sandy, men nu har hon det! as glad över att få ta hand  om henne även fast det bara är en dag! så vi skall ficksa kraft och hö och mocka och vi får även rida som "lön".
Och sen är det en annan bra sak som händer på sportlovet....... Jag, Cicci och Mallan skall ta hand om nåra som heter Jenny och Elins hästar som också står uppstalade på Marieberg.
Så vi skall ta hand om dom i 5 dar.
Men Jenny holler på att rida in Allan så han får vi bara longera och släppalös, men Jaggan får vi rida så Mallan skall rida henne 2 dar och Cicci också 2 dar och jag bara 1 dag, men det att jag bara får rida en dag på henne ee för att jag ee lättast så då skall jag rida en liten söt D-ponny som heter Cero och dom andra får inte rida honom så derför skall jag bara rida Jaggan en dag, det blir ju rätvisast så.
Anars så har det la inte hänt så mt, men har lektion nu så byebye<33
// Kram Lottie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0