Karolinerna!

Hej, innan po min bildbomb so skrev jag ju vora coola karoliner!!
Och do hade jag tengt att bereta lite om vad karolinerna e for nogra for er som inte vet!
Jag som jag har sakt so har jag och tvo av mina besta venner var sin foderhest po ett stall som heter Marieberg (der efter kom namnet mariebergs.blogg.se) ja och po det stallet har dom nott som heter karlinerna, och det ee personer som bode har sina hestar po marieberg och even anndra bode med ooch utan hestar som, kan vara med och go som typ rolspel och visa up for borde barn och vuxna hur det var fur i krig och sont ( DET EE AS COOLT)
Dom har haft bode upvisningar i Goteborg och i Kungelv, so om ni vill kom och kolla i bland om ni ser att vi skall ha upvisning!

Jag, Cicci och Mallan vi fuljer even med som vepnare och tar hand om herst!Her ee en bild po nogra av dom ner det va julmarknar i kungelv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint du stavar.

2011-12-31 @ 18:12:36
Postat av: Lottie

vet ;)

2012-01-05 @ 17:47:34
URL: http://mariebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0